Foursquare Special Offers από Πλαίσιο και Public

Είμαι πολύ χαρούμενος που γράφω για το adoption του Foursquare από δύο μεγάλα “δικά μας” technology stores, των Public και Πλαίσιο. Και τα δύο brands λοιπόν, φαίνεται πως μπαίνουν στο κλίμα του hyperlocal marketing με geolocated προσφορές μέσω του Foursquare.

Πριν από δύο μέρες λοιπόν, εντόπισα το πρώτο ελληνικό Foursquare Special Offer για το Public της Στοάς Χιρς, στην Θεσσαλονίκη. Here’s the proof. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν πολύ θετική (δεν κρίνω το περιεχόμενο της προσφοράς χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό, απλά it’s not my point now), μιας και δεν περίμενα ειλικρινά να δω adoption και τέτοια χρήση του Foursquare από ελληνική επιχείρηση μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια τουλάχιστον. Βέβαια, ο Στέλιος Λανδράκης στο Twitter μου είπε πως
[blackbirdpie id=”22631921628483584″]
Δυστυχώς δεν ήξερα για κάποια άλλη επιχείρηση, και ειδικότερα στην Θεσσαλονίκη που να χρησιμοποιεί το Foursquare in a hyperlocal marketing way, όπως και του απάντησα. Πράγμα που ούτως ή άλλως δεν μειώνει την ενέργεια του Public.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, σήμερα είδα στο site του Πλαίσιου ένα announcent για το καλωσόρισμα του Foursquare με την πρώτη προσφορά για τους Γιάννηδες και Γιάννες (χρόνια καλά by the way!) που γιορτάζαν αλλά και για την αυριανή προσφορά όπου με ένα check-in στο μαγαζί χαρίζουν κάποια “secret” yet δώρα. Proof, again. Από αυτό, μπορώ να συμπεράνω πως ο ανταγωνισμός για ακόμη μια φορά ωφελεί εμάς, τους end users και καταναλωτές.

Αν και δεν είμαι τόσο “φίλος” των διαφημίσεων θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο Πλαίσιο και στο Public για τις κινήσεις τους. Αποδεικνύουν πως θέλουν να έρθουν πιο κοντά στον καταναλωτή, να δημιουργήσουν μια διαφορετική σχέση (γιατί έτσι και αλλιώς business is all about relationships) και να διαφημιστούν με έναν δωρεάν, πολύ πιο αποτελεσματικό και νέο τρόπο από π.χ. τα door-to-door φυλλάδια/καταλόγους.

Επίσης, πολύ θετικό είναι και το Twitter presence και των δύο επιχειρήσεων (@PublicStores, @PlaisioComp) καθώς και το engage που κάνουν με τον κόσμο, αφού δεν ανεβάζουν απλώς “ξερά” links προσφορών ή εταιρικών νέων. Άλλο ένα μπράβο!

Μένει λοιπόν να δούμε στο μέλλον περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις να υοθετούν το Foursquare μοντέλο hyperlocal marketing με geolocated ads, special offers και γιατί όχι με “αξιοποίηση” των ήδη mayors.

Disclosure: δεν έχω καμία σχέση ούτε με τα Public stores ούτε με το Πλαίσιο.

posted: January 8, 2011
under: Editorials, Web

4 Responses

  1. Θα συμφωνήσω με το Στέλιο.
    Σε επιχείρηση του Ρεθύμνου έχω κάνει ήδη foursquare special offer εδώ και 3 μήνες!! :)
    Μη με ρωτήσεις βέβαια την απήχηση..

  2. Apostolos says:

    Και καλά θα κάνεις—δεν αμφέβαλλα με αυτό που είπε. Απλά διευκρίνησα πως είναι το πρώτο offer που βλέπω, μαθαίνω για αυτό και ειδικότερα στην Θεσσαλονίκη, όπου μένω.

    Πάντως άλλη η απήχηση στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα για τα Public & Πλαίσιο και άλλη για μια επιχείρηση στο Ρέθυμνο. Aσχέτως engagement όμως είναι πολύ θετικό από μόνο του το γεγονός ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση κάνει adapt Foursquare models.

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Sakis Rizos. Sakis Rizos said: RT @apas: new post: Foursquare Special Offers από @PlaisioComp και @PublicStores / apas.gr http://t.co/p1Tr8bG […]

  4. @kkoolook says:

    @PlaisioComp VS @PublicStores VS @Multirama_gr

    Who is the winner so far?